‘Iets’ betekenen!

De stichting Toekomst voor Haïti is opgericht na de aardbeving in Haïti (2010) door Josie, Josué en Cintia met hulp van hun moeder, Ans Knipping. De kinderen wonen in Rosmalen, maar komen uit Haïti en wilden ‘iets betekenen‘ voor getroffenen in hun geboorteland. Om dat mogelijk te maken, schakelden ze al hun vriendjes en vriendinnetjes in. De acties verspreidden zich al snel als een olievlek over Nederland. Tientallen scholen, honderden leraren en duizenden schoolkinderen sloten zich aan. Inmiddels heeft de stichting een officiële status en zijn verschillende projecten uitgevoerd die de omstandigheden van vele Haïtianen hebben verbeterd. Maar er is ook nog veel te doen in het land.  Er is alle reden om vol energie door te gaan met onze inspanningen. En daar hebben wij u hard bij nodig.

Help ook mee! Dat kan door geld te storten op Rabobank Rosmalen NL75RABO0155197444 of door een inzamelingsactie te organiseren. Kijk bij ‘Doe mee!’.